Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana (kirjeet) toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata Postin lähetystunnuksella. Pääsääntöisesti tilaukset toimitetaan postipaketteina. Asiakkaalle lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Lisäksi asiakkaalle lähetetään myös tekstiviesti verkkokauppaamme kirjautumisen yhteydessä annettuun matkapuhelinnumeroon heti kun asiakas on vahvistanut tilauksen ja toinen tekstiviesti asiakkaalle lähetetään kun tilaus on postitettu meiltä. Postituksen jälkeen lähetetyssä tekstiviestissä asiakas saa myös pakettien seurantakoodit, joiden avulla asiakas voi seurata tilauksen kuljetusta ja toimitusta.

Jarmixissa muistetaan, että pienikin ympäristöteko merkitsee, ja siksi pyrimme hyödyntämään lähetysten pakkaamisessa kierrätysmateriaalia. 


Toimitustavat


Nouto liikkeestämme:
Nouto myymälästämme (Perhontie 11, 69510 HALSUA)
Nouto myymälästä

Posti, Postipaketti. Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin noutopisteestä tai pakettiautomaatista. Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun se itselle parhaiten sopii. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksen perusteella. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys. Pakettia säilytetään Postissa 7 vrk.

Posti, nouto noutopisteestäPosti, nouto pakettiautomaatista



Posti, Kotipaketti.
Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä, ja soittaa ja sopii kanssasi sopivimman toimitusajankohdan. Lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksen perusteella.

Posti, kotiinkuljetus


Toimituskulut

Hinnat alkaen 6.8.2023. Hinnat voimassa toistaiseksi.

Nouto liikkeestämme:  Ilmainen
Posti, Postipaketti: Alkaen 6,95 € Lopullinen hinta näkyy kassalla.
Posti, Kotipaketti: Alkaen 12,95 € Lopullinen hinta näkyy kassalla.

 

Tärkeää – noutamattomasta paketista aiheutuvat kustannukset

Mikäli kadut tilaustasi jo ennen kuin saat pakettisi, tulee sinun joka tapauksessa hakea paketti postista ja lähettää se takaisin meille. Mikäli saamme postilta tiedon että paketti on saapunut postitoimipaikkaan mutta sitä ei ole noudettu, veloitamme 30 € hallinnollisia kuluja. Syynä se, että noutamatta jäänyt paketti maksaa meille melko paljon ja menee pitkään ennen kuin saamme noutamatta jätetyn paketin takaisin meille. Tämän lisäksi laskutamme maksutavasta (esimerkiksi Maksukaista-lasku ja luottokortit) aiheutuvat lisäkulut, provisiot asiakkaalta.

Huomioithan, että posti voi lähettää saapumisilmoituksen paketista myös vain tekstiviestillä: varmista että ilmoitat puhelinnumerosi oikein tilausta tehdessäsi!


Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 päivää. Klo 12.00 mennessä tulleet tilaukset pyrimme postittamaan vielä samana päivänä, kuitenkin viimeistään seuraavana päivänä. Poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.  Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.



Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Rajoitukset palautusoikeudesta (kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti) Sinetöitynä myydyn tuotteen sinetin tulee olla ehjä. Tällaisia tuotteita ovat: Konsoli- ja tietokonepelit, -ohjelmat, -ohjelmistot, elokuvat ja cd-levyt. Avatuilla kosmetiikka-, hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epillaattorit, ladyshaverit, partakoneet, ihokarvatrimmerit ja nenä/korvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, ota ennen tuotteen lähettämistä yhteyttä Jarmixiin puhelimitse tai sähköpostitse, jotta voimme sopia palautukseen liittyvistä toimista. Palautusten pakkaus- ja postitusmateriaaleja ei korvata, joten hyödynnäthän esim. kierrätyskuoria. Mikäli palautus koskee vain osaa tilauksestasi, emme palauta alkuperäisiä toimituskuluja. Uudesta tilauksesta veloitetaan tilauksen mukaiset toimituskulut.

Määrämittaan leikatuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta! Mikäli tuotteessasi on kuitenkin selvä käyttöä haittaava valmistusvirhe tai muu vika, ota yhteyttä 06 8636 055 tai myynti@jarmix.fi.

Mikäli tarvitset apua sopivien tuotteiden valinnassa, ota toki yhteyttä. Näin vältymme turhilta palautuksilta ja vaihdoilta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä kauppiaaseen. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautukset ja tuotevaihdot tulee tehdä Postin kautta. Helppo asiakaspalautustapa on käyttää tilauksen mukana tullutta ASIAKASPALAUTUS-osoitekorttia. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, etteivät ne vahingoitu kuljetuksessa. Mikäli tilauksen mukana ei ole tullut asiakaspalautus-osoitekorttia, tilauksen päälle tulee kirjoittaa alla oleva osoite. Asiakaspalautukset jätetään postiin.

Palautusosoite:     JARMIX
                              ASIAKASPALAUTUS 
                              Sopimustunnus: 660642                              
                              PERHONTIE 11                             
                              69510 HALSUA 

Palauttamiseen löydät ohjeita myös Postin sivuilta osoitteesta: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti 

Jarmix maksaa asiakaspalautusten lähetyskulut.
Saat postista palautuskuitin todisteeksi palautuksestasi.
Huom! Lunastamme vain Suomesta lähetettyjä palautuksia. 


Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Tärkeää – noutamattomasta paketista aiheutuvat kustannukset

Mikäli kadut tilaustasi jo ennen kuin saat pakettisi, tulee sinun joka tapauksessa hakea paketti postista ja lähettää se takaisin meille. Mikäli saamme postilta tiedon että paketti on saapunut postitoimipaikkaan mutta sitä ei ole noudettu, veloitamme 30 € hallinnollisia kuluja. Syynä se, että noutamatta jäänyt paketti maksaa meille melko paljon ja menee pitkään ennen kuin saamme noutamatta jätetyn paketin takaisin meille. Tämän lisäksi laskutamme maksutavasta (esimerkiksi Maksukaista-lasku ja luottokortit) aiheutuvat lisäkulut, provisiot asiakkaalta.

Huomioithan, että posti voi lähettää saapumisilmoituksen paketista myös vain tekstiviestillä: varmista että ilmoitat puhelinnumerosi oikein tilausta tehdessäsi!